سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واژه های زندگی

آنچه مردان در باره همسرشان نمی دانند

اغلب مردان سعی دارند رابطه عاطفی خوبی با همسرشان داشته باشند وهمانگونه که همسرشان انتظار دارد رفتار کنند وحرفهائی بزنند که فکر میکنند همسرشان از شنیدن آنها خوشحال میشود.با این حال ،متأسفانه بعضیها با تمام سعی وکوششی که میکنند،نتیجه مطلوبی نمیگیرند وتوجه فوق العاده کمی از همسرشان می بینند.زیرا در مواردی،رفتار اینگونه مردان بدون آنکه خود متوجه باشند،موجب آزردگی همسرشان میشوند.اگر فهرستی از دلخوریهائی را که مردان بطور منظم واز روی غفلت برای همسرشان بوجود می آورند دنبال کنیم متوجه خواهیم شد تمام آن رفتارهااگر چه در ظاهر زن پسند است اما در حد افراطی ،آزاردهنده وکاملا نا آگاهانه است با خواندن سریع این فهرست هر مردی خواهد فهمید که باید منظور دقیق خود را از آنچه انجام می دهد ،یا نمیدهد به همسرش منتقل سازد تا همیشه مورد محبت همسر خود باقی بماند.

. ارتباط تلفنی تان را محدود کنید: رفتاری که به شدت یک زن را آزار میدهد ،این نکته را در نظر بگیرند که هرگز به همسرشان در ساعات تراکم کاری تلفن نزنند.

.. احساساتی وشکننده نباشید:اغلب مردان شنیده اند که زنان ،مردان احساساتی را دوست دارند بجای این افکار بهتر است مردان برای رفع نیازهای همسرشان حساس باشند وهمیشه به او اجازه بدهند تا نظرات واحساساتش را بیان کند وضمنأ تصمیمات او را مهم قلمدادکنند.

...بی موقع ابراز علاقه نکنید:در میان جمع بیشتر به همسر خود احترام بگذارند تا اینکه اشعار عاشقانه برایش بخوانند یا لحظه ای از او جدا نشوند وبیشتر لحظات به او خیره شوند.

.... کودکانه صحبت نکنید:مردان برای اینکه بامزه جلوه کنند با لحن کودکانه حرف می زنند واین رفتار همیشه نتیجه عکس دارد.مرد دلیلی قوی دارد که همسرش از حرف زدن به آن شکل لذت می برد.

.....خودتان باشید:یک زن همیشه دوست دارد شوهرش همراه او باشد نه مردی ضعیف وبی اراده که از گفتن ((نه))ناتوان است. زیرا چنین مردی مطلوب هیچ زنی نیست. بجای آن بهتر است که مرد دارای اعتماد به نفس باشد ونشان دهد که قادر است تصمیم بگیرد بهمراه زن به صفا وگرمی زندگی رونق بخشد.

......در ارتباط با اقوام عجول نباشید:

....... در آراستگی تعادل را رعایت کنید

........ راه ورود به قلب همسرتان را بشناسید

.........پر حرفی هم نکنید